- koszt transportu - Paczki wysyłamy za pośrednictwem kuriera Inpost lub DPD. Koszt przesyłki i pakowania wynosi minimum 19 zł netto. zł netto
- w przypadku przesyłki za pobraniem obowiązuje dopłata w zależności od wartości zamówienia - 4zł za każdy rozpoczęty tysiąc zł netto
Producenci
WYŚWIETLACZ ŚCIENNY - niedostępny
Produkt jest niedostępny
|
Zakup tego towaru nie może być finansowany w systemie ratalnym LUKAS. |
|
Służy do informowania obsługi (kelnerów, szefa kuchni) o rodzajach wezwań klientów.
Kody zgłoszeń umożliwiają poinformowanie obsługi o standardowych wezwaniach klientów, opisanych na klawiszach przywoływaczy oraz specjalnych kodów serwisowych do komunikacji pomiędzy kelnerem a pozostałym personelem.
SPECYFIKACJA:
- wyświetlacz LED
- wymiary: 420 mm (szer) x 60 mm (gł) x 165 mm (wys)
- wysokość liter: 101,46 mm
- ciężar: 1544 g
DANE TECHNICZNE:
- zewnętrzny zasilacz sieciowy
- zewnętrzna przystawka komunikacji bezprzewodowej 433MHz (dongle) do przyjmowania wezwań w promieniu 100 m
WŁAŚCIWOŚCI FUNKCJONALNE:
- regulowana siła głosu aby dostosować się do różnych warunków otoczenia
- bufor gromadzi 180 kodów wezwań, a 5 pierwszych z nich wyświetla się rotacyjnie
- kody wezwań mogą być skasowane tylko poprzez naciśnięcie przycisku "C" na przywoływaczu
System Przywoływania Obsługi. Te kilka urządzeń, pracujących bezprzewodowo, umożliwia przywoływanie obsługi/kelnerów przez gościa siedzącego przy stoliku
Co zyskuje właściciel lokalu?
- zwiększenie obrotów przez zwiększenie szybkości przepływu klientów
- zwiększenie średniej wartości rachunku (klient, który ma zarezerwowany określony czas na spędzenie w lokalu, przy krótszym czasie oczekiwania na personel/posiłek, może zamówić dodatkowy posiłek/napój)
- zmniejszenie kosztów funkcjonowania w przeliczeniu na klienta
- kontrola personelu - klient może „poskarżyć” się na kelnera przywołując menagera poprzez naciśnięcie odpowiedniego przycisku na przywoływaczu
- bardzo dobra sprawdzalność w ogródkach zewnętrznych
Co zyskuje personel?
- zwiększenie liczby obsłużonych klientów przy mniejszym zmęczeniu, a co za tym idzie potencjalnie większa wartość napiwków
- mniej „klientometrów” w przeliczeniu na klienta :-)
- precyzyjna wiedza o rodzaju potrzeb klienta na każdym etapie zamówienia (poprzez naciśnięcie odpowiednich przycisków na przywoływaczu klient określa swoje potrzeby w danym momencie, np przywołanie kelnera, poproszę rachunek, itp.)
- lepsza komunikacja pomiędzy kelnerami a kuchnią - możliwość natychmiastowego powiadomienia kelnera o gotowym zamówieniu
Co zyskuje klient?
- krótki czas oczekiwania na reakcję personelu
- satysfakcja i zadowolenie gości, brak irytacji związanej z długim czasem oczekiwania
- chęć powrotu do lokalu
System Przywoływania Obsługi jest systemem bezprzewodowym dedykowanym do zastosowania
w restauracjach. Charakteryzuje go przede wszystkim:
- łatwy montaż urządzeń, możliwość przymocowania przywoływacza do stolika
- urządzenia nie wymagające dodatkowego zasilania sieciowego (zasilane bateriami)
- pagery kelnerskie w formie zegarków na rękę lub z klipsem mocowanym do paska, co nie przeszkadza w codziennej pracy personelu
- możliwość stosowania wewnątrz i na zewnątrz budynków
16 lutego 2024
DOTACJE DLA BRANŻY HORECA (KPO)
W Krajowym Planie Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) zaplanowano wsparcie dla branż szczególnie dotkniętych skutkami covid-19. Chodzi tutaj o hotele, restauracje, catering, obiekty turystyczne i kulturalne, na które przewidziano budżet w kwocie 1,2 mld pln.
Dodaj produkty, aby porównać parametry