Jak kupować
Wybór produktu
Dodanie produktu do koszyka należy wykonać, klikając na ikonkę koszyka, znajdującą się przy kupowanym produkcie. Można tego dokonać z poziomu listy produktów albo w szczegółach po obejrzeniu dokładniejszych informacji. Po dodaniu pierwszego produktu tworzony jest nowy koszyk i wtedy dopiero można z niego korzystać.
Koszyk
Zawartość koszyka z zakupami można obejrzeć klikając w odpowiedni link po prawej stronie witryny. W koszyku wyświetlana jest lista produktów zamawianych przez Klienta. Można usuwać produkty, zmieniać ich ilość oraz opróżnić cały koszyk w przypadku rezygnacji z zakupów. W koszyku znajduje się również przycisk służący do składania zamówienia - "Złóż zamówienie".
Wybór formy doręczenia i płatności
Będąc w koszyku należy jeszcze wybrać formę płatności i doręczenia towaru. W przypadku wyboru płatności kartą płatniczą lub szybkim przelewem pojawia się jeszcze wybór kanału płatności, z którego zamierzają Państwo skorzystać. Po dokonaniu wyboru można złożyć zamówienie klikając na "złóż zamówienie".
Wypełnianie danych
Podczas składania zamówienia należy wypełnić formularz rejestracyjny danymi osobowymi zamawiającego. Wygoda i zadowolenie naszych Klientów są dla nas najważniejsze, a wypełnienie kilkunastu pól niezbędnych nam do realizacji zamówienia zajmuje dosłownie chwilę. W przyszłości, jeśli masz już swoje konto, wystarczy już tylko zalogować się do niego i złożyć zamówienie.
Wybór kanału płatności (szybki przelew)
W przypadku wybrania płatności szybkim przelewem w formie płatności, należy jeszcze wybrać jeden z akceptowanych przez nasz sklep system płatności. Wszystkie transakcje realizowane są za pośrednictwem serwisu http://www.ecard.pl/
Należą do nich:
* mTransfer (mBank)
* Multi Transfer (MultiBank)
* Millenium – płatności internetowe (Bank Millenium S.A.)
* Płacę z Nordea (Nordea)
* Przelew24 (BZWBK)
* Płacę z Citi Handlowego (Citi Handlowy)
* Przelew z BPH
* Płacę z iPKO (PKO BP S.A.)
* Płacę z Interligo (Interligo)
* Pekao24przelew
* Płać z BOŚ (Bank Ochrony Środowiska S.A.)
* Płacę z Alior Bankiem (Alior Bank S.A.)
* MeritumBank Przelew (Meritum Bank ICB S.A.)
* Pay Way Toyota Bank (Toyota Bank Polska S.A.)
Po dokonaniu wyboru i złożeniu zamówienia zostaną Państwo przekierowani na stronę wybranego systemu płatności, gdzie mogą Państwo dokonać przelewu.
Potwierdzenie zamówienia
Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma e-mail potwierdzający. Będąc zarejestrowanym użytkownikiem mozna również sprawdzić status zamówienia. Jeśli zamówienie ma status "nowe" oznacza to, że zadzwonimy do Państwa w celu potwierdzenia chęci realizacji zamówienia, natomiast status "przekazane do realizacji" jest widoczny zawsze jeśli dana osoba już wcześniej robiła u nas zakupy.