• koszt transportu - Paczki wysyłamy za pośrednictwem kuriera Inpost lub DPD. Koszt przesyłki wynosi minimum 15 zł zł netto
  • w przypadku przesyłki za pobraniem obowiązuje dopłata w zależności od wartości zamówienia - 4zł za każdy rozpoczęty tysiąc zł netto

Producenci

PayTel

Dla punktu handlowego/usługowego terminale płatnicze powoli stają się koniecznością rynkową z uwagi na dynamicznie wzrastające zainteresowanie kartami płatniczymi w Polsce.

Terminal płatniczy to same korzyści dla Państwa firmy: większy obrót, większe zyski, zadowolenie klientów. Ponadto liczne usługi dodatkowe sprawią, iż terminal płatniczy przyniesie Państwu wiele dodatkowych profitów.


 

Co zyskują Państwo posiadając terminal płatniczy?

  • większe przychody - klienci płacąc kartą kupują więcej
  • przyciągnięcie nowych klientów, którzy chcą płacić kartami (wielu klientów docenia wygodę i bezpieczeństwo związane z płatnościami bezgotówkowymi i szuka miejsc, w których za zakupy będą mogli zapłacić kartą)
  • obniżenie ryzyka przechowywania gotówki oraz zminimalizowanie ryzyko kradzieży utargu
  • mniejsze prawdopodobieństwo przyjęcia fałszywej gotówki
  • obniżenie kosztów odprowadzania gotówki do banku
  • dodatkowe źródło przychodu dzięki niektórym usługom oferowanym za pośrednictwem terminala np. doładowaniu bezabonamentowych telefonów komórkowych
  • możliwość wykorzystania terminala do rozszerzenia oferty Punktu handlowego lub usługowego (np. programy lojalnościowe i rabatowe)
  • wzrost prestiżu punktu handlowego/usługowego
  • wzrost lojalności i zaufania Klientów

Rozwiązania telekomunikacyjne dostępne w sieci terminali mogą być oparte o:

  • Funkcjonującą już w Państwa punkcie infrastrukturę telefoniczną.
    Rozwiązanie to wykorzystywane jest w większości terminali. Połączenia oparte są o analogowe linie telefoniczne, co oznacza brak konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów oraz zmian w infrastrukturze telekomunikacyjnej firmy.
  • Sieć komórkową GSM dedykowaną do punktów, w których ograniczenia powoduje jakość infrastruktury lub jej brak, bądź też specyfika punktu wymaga korzystania z terminala w różnych miejscach obiektu.
    W rozwiązaniu tym terminale płatnicze wykorzystują sieć GSM. Atutem rozwiązania jest możliwość stosowania terminali przenośnych, np. w restauracjach.
  • Technologię GPRS stosowaną w punktach gdzie dokonywana jest duża liczba transakcji. Transmisja realizowana jest poprzez zewnętrzne lub wbudowane koncentratory GPRS (w zależności od modelu) z wykorzystaniem dedykowanego kanału operatora GSM. Koncentratory pozwalają na grupowanie ruchu transakcji z wielu terminali do jednego urządzenia wykorzystując jedno łącze telekomunikacyjne. W konsekwencji oznacza to możliwość ograniczenia kosztów telekomunikacyjnych. Dzięki tej technologii możliwe są szybkie połączenia, również z wykorzystaniem terminali przenośnych.

Poniżej załączamy link do firmu szkoleniowego w którym zobaczycie Państwo cztery możliwe warianty sprzedaży z różnym rozwiązaniem płatności :

  1. Sprzedaż na kasie z płatnością gotówką
  2. Sprzedaż na kasie z osobnym terminalem (nie ma przekazania kwoty do terminala).
  3. Sprzedaż na kasie gdzie terminal PayTel został podłączony standardowo do kasy fiskalnej i płatność kartą jest możliwa po jej wybraniu.
  4. Sprzedaż na kasie gdzie terminal PayTel został podłączony standardowo a w konfiguracji kasy wybrano przyspieszoną płatność kartą po klawiszu RAZEM (Sento E i Soleo Plus E).

Szczególnie ostatnie rozwiązanie pozwala na szybsza obsługę klienta poprzez wybranie transakcji płatniczej jako domyślnej (zawsze można wybrać płatność gotówką) z zachęcaniem do płatności zbliżeniowej.

Liczymy, że przedstawiana funkcjonalność zachęci Państwa do korzystania z terminala.

 

Podstawowe korzyści podłączenia kasy do terminala to:

  • brak pomyłek przy przepisywaniu kwoty
  • szybsza obsługa klienta
  • zakończenie transakcji sprzedaży na kasie wyłącznie po pozytywnej autoryzacji na terminalu.

 Co otrzymują Państwo od PayTel?

  • Przejrzystą umowę i elastyczne warunki handlowe
  • Bezpłatne raporty online w dowolnej konfiguracji
  • Bezpieczeństwo technologiczne wszystkich transakcji
  • Wsparcie infolinii i serwisu technicznego
  • Bezpłatne szkolenia i instalację terminala
  • Wsparcie marketingowe dla punktów sprzedaży


Jeżeli są Państwo zainteresowani indywidualną wyceną, zapraszamy do kontaktu.

Osoby kontaktowe:

Rafał Lewandowski, Paweł Dańczak, Emilia Piskorska

tel. 42 664-06-10, handel@elpro.com.pl

Twój koszyk jest pusty.
Tel. (42) 664-06-00
GSM: (600) 410-420

14 września 2021

Aktualizacja S4H

W związku ze zmianami w API GUS-u, w wersji 2021.40.255.907 program S4H został dostosowany do aktualnych wymagań interfejsu.

News_archive_button

Dodaj produkty, aby porównać parametry

Akceptujemy karty płatnicze