- koszt transportu - Paczki wysyłamy za pośrednictwem kuriera Inpost lub DPD. Koszt przesyłki i pakowania wynosi minimum 19 zł netto. zł netto
- w przypadku przesyłki za pobraniem obowiązuje dopłata w zależności od wartości zamówienia - 4zł za każdy rozpoczęty tysiąc zł netto
Producenci
PAGER ZEGARKOWY - niedostępny
Produkt jest niedostępny
|
Zakup tego towaru nie może być finansowany w systemie ratalnym LUKAS. |
|
Służy do informowania obsługi (kelnerów, szefa kuchni) o rodzajach wezwań klientów. Umożliwia również wysyłanie dodatkowych kodów serwisowych jak np. wezwanie sprzątacza do stołu.
SPECYFIKACJA:
- wyświetlacz LCD
- wymiarym (bez paska): 38 mm (szer) x 66 mm (dł) x 16 mm (wys)
- ciężar: 54 g
DANE TECHNICZNE:
- wewnętrzny akumulator - 2 dni pracy po pełnym naładowaniu (zasilacz w zestawie)
- wewnętrzny moduł komunikacji bezprzewodowej 433MHz do przyjmowania wezwań w promieniu 100 m
- wyświetlacz 3 liniowy, 4 cyfry w linii, jednocześnie można wyświetlić 3 wezwania klientów z kodami tych wezwań
WŁAŚCIWOŚCI FUNKCJONALNE:
- regulowana siła alarmu wibracyjnego
- bufor gromadzi 180 kodów wezwań, które można przeglądać za pomocą strzałek
- kody wezwań mogą być skasowane na pagerze
- pager może być ustawiony do obsługi tylko specyficznych zleceń (np. wezwanie sprzątacza)
System Przywoływania Obsługi. Te kilka urządzeń, pracujących bezprzewodowo, umożliwia przywoływanie obsługi/kelnerów przez gościa siedzącego przy stoliku
Co zyskuje właściciel lokalu?
- zwiększenie obrotów przez zwiększenie szybkości przepływu klientów
- zwiększenie średniej wartości rachunku (klient, który ma zarezerwowany określony czas na spędzenie w lokalu, przy krótszym czasie oczekiwania na personel/posiłek, może zamówić dodatkowy posiłek/napój)
- zmniejszenie kosztów funkcjonowania w przeliczeniu na klienta
- kontrola personelu - klient może „poskarżyć” się na kelnera przywołując menagera poprzez naciśnięcie odpowiedniego przycisku na przywoływaczu
- bardzo dobra sprawdzalność w ogródkach zewnętrznych
Co zyskuje personel?
- zwiększenie liczby obsłużonych klientów przy mniejszym zmęczeniu, a co za tym idzie potencjalnie większa wartość napiwków
- mniej „klientometrów” w przeliczeniu na klienta :-)
- precyzyjna wiedza o rodzaju potrzeb klienta na każdym etapie zamówienia (poprzez naciśnięcie odpowiednich przycisków na przywoływaczu klient określa swoje potrzeby w danym momencie, np przywołanie kelnera, poproszę rachunek, itp.)
- lepsza komunikacja pomiędzy kelnerami a kuchnią - możliwość natychmiastowego powiadomienia kelnera o gotowym zamówieniu
Co zyskuje klient?
- krótki czas oczekiwania na reakcję personelu
- satysfakcja i zadowolenie gości, brak irytacji związanej z długim czasem oczekiwania
- chęć powrotu do lokalu
System Przywoływania Obsługi jest systemem bezprzewodowym dedykowanym do zastosowania
w restauracjach. Charakteryzuje go przede wszystkim:
- łatwy montaż urządzeń, możliwość przymocowania przywoływacza do stolika
- urządzenia nie wymagające dodatkowego zasilania sieciowego (zasilane bateriami)
- pagery kelnerskie w formie zegarków na rękę lub z klipsem mocowanym do paska, co nie przeszkadza w codziennej pracy personelu
- możliwość stosowania wewnątrz i na zewnątrz budynków
18 kwietnia 2025
Z okazji Świąt Wielkanocnych życzymy wielu chwil pełnych radości, spokoju i nadziei.
24 grudnia 2024
Wesołych Świąt !

Dodaj produkty, aby porównać parametry