- koszt transportu - Paczki wysyłamy za pośrednictwem kuriera Inpost lub DPD. Koszt przesyłki i pakowania wynosi minimum 19 zł netto. zł netto
- w przypadku przesyłki za pobraniem obowiązuje dopłata w zależności od wartości zamówienia - 4zł za każdy rozpoczęty tysiąc zł netto
Producenci
Regulamin sprzedaży
Spis treści:
I. Informacje ogólne
II. Przedmioty transakcji
III. Zamówienia
IV. Koszyk
V. Formy płatności
VI. Formy przesyłki
VII. Dowód zakupu/ faktura
VIII. Zwroty
IX. Reklamacje i gwarancje
X. Postanowienia końcowe
I. INFORMACJE OGÓLNE
Sklep internetowy ELPRO umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem sieci Internet zgodnie z niniejszym regulaminem. Sklep prowadzony jest przez firmę "ELPRO". Dokumenty firmowe są do wglądu na stronie "O firmie". Aby dokonać zakupów należy zarejestrować się w systemie sklepu. Stworzone zostanie konto użytkownika, które będzie dodatkowo zabezpieczone hasłem. Zamawiający zobowiązany jest do podania adresu, numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail w celu potwierdzenia zamówienia. Poprzez zarejestrowanie lub zalogowanie się, Klient wyraża zgodę na wykorzystanie danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym w celu realizacji zamówienia. Przekazanie danych następuje na podstawie art. 23 ust. 1 pkt 2 i pkt 3 ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 803 z póź. zm.). Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania do zaprzestania ich dalszego wykorzystywania, oraz likwidacji konta użytkownika. Poprawne wypełnienie formularza rejestracyjnego spowoduje uaktywnienie konta Klienta w systemie. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe przeprowadzenie procesu zamawiania. Konto użytkownika jest własnością Sklepu i może zostać usunięte bez podania przyczyny. W razie jakichkolwiek pytań lub problemów prosimy o kontakt tel. (42) 664-06-00, e-mail: info@elpro.com.pl
II. PRZEDMIOTY TRANSAKCJI
Przedmiotami transakcji prowadzonych poprzez strony w sieci Internet, są produkty wymienione w ofercie, przedstawione na stronach WWW sklepu internetowego elpro.com.pl w chwili składania zamówienia. Ceny wszystkich produktów znajdujących się w ofercie sklepu wyrażone są zarówno w wartości netto jak i brutto (z podatkiem VAT) w złotych polskich. Produkty znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe i są objęte pełną gwarancją producenta. Produkty oznaczone jako "promocja" są produktami nie używanymi, ale ich data produkcji może być dłuższa niż 1 rok.
III. ZAMÓWIENIA
Klientem sklepu może być wyłącznie osoba pełnoletnia, fizyczna lub prawna niezależnie czy prowadzi działalność gospodarczą czy też nie. Zamówienia przyjmowane są przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Zamówienie jest przez Klienta konstruowane na zasadzie wypełnienia wirtualnego koszyka. Klient po złożeniu zamówienia otrzyma automatyczny e-mail zwrotny potwierdzający fakt złożenia zamówienia oraz jego specyfikację. Zamówienie zostaje przyjęte w momencie wysłania przez Dział Handlowy firmy ELPRO odpowiedniego "statusu zamówienia". Wysłanie statusu jest jednocześnie potwierdzeniem zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a firmą ELPRO - właścicielem sklepu. Przedmiotem umowy jest towar wymieniony w statusie. Złożenie zamówienia przez kupującego oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu. Jeżeli Klient wybierze formę płatności Przelew (czyt. "Formy Płatności" ) to dopiero w momencie potwierdzenia wpłaty na konto firmy, sklep przystąpi do wysyłki zamówionego asortymentu. W niektórych przypadkach sklep może kontaktować się z Klientem telefonicznie w celu potwierdzenia zamówienia lub wyjaśnienia niejasności. O brakach towarowych lub ewentualnych problemach związanych z realizacją zamówienia Klient powiadamiany jest najszybciej jak to możliwe. Ze względu na szeroki asortyment różne produkty mogą być dostarczane osobno przez różnych spedytorów.
IV. KOSZYK
Wprowadzenie do koszyka wybranego towaru nie jest równoznaczne z jego zakupem. Towar znajdujący się w koszyku Klienta do momentu zakończenia procesu zamawiania pozostaje wyłączną własnością sklepu.
V. FORMY PŁATNOŚCI
Sklep ELPRO preferuje następujące formy płatności:
a) Szybki przelew za posrednistwem serwisu eCard
o mTransfer (mBank)
o Multi Transfer (MultiBank)
o Millenium – płatności internetowe (Bank Millenium S.A.)
o Płacę z Nordea (Nordea)
o Przelew24 (BZWBK)
o Płacę z Citi Handlowego (Citi Handlowy)
o Przelew z BPH
o Płacę z iPKO (PKO BP S.A.)
o Płacę z Interligo (Interligo)
o Pekao24przelew
o Płać z BOŚ (Bank Ochrony Środowiska S.A.)
o Płacę z Alior Bankiem (Alior Bank S.A.)
o MeritumBank Przelew (Meritum Bank ICB S.A.)
o Pay Way Toyota Bank (Toyota Bank Polska S.A.)
b) Płatność kartą za pośrednictwem serwisu eCard
c) Przelew na konto firmy:
ELPRO s.c.
91-072 Łódź
Legionów 93/95
PKO BANK POLSKI S.A. O/ŁÓDŹ
16 1440 1231 0000 0000 0364 1112
d) Płatność przy odbiorze
Na poleceniu przelewu (lub blankiecie pocztowym) należy podać nr zamówienia (numer ten jest wyświetlany podczas akceptowania zamówienia) Za pobraniem - płatność kurierowi przy odbiorze. Do kosztów przesyłki należy doliczyć opłatę dodatkową, tzw "kwotę pobrania", która jest uzależniona od wielkości zamówienia.:
VI. FORMY PRZESYŁKI
Dostawy produktów zamawianych w sklepie internetowym ELPRO realizowane są na terytorium Polski oraz do innych krajów (po indywidualnych ustaleniach). Termin dostawy zamówionych towarów zależy od jego dostępności, o której Klient jest poinformowany przy akceptacji zamówienia (zmiany statusu). Najczęściej zamówienia realizowane są w 2 do7 dni od momentu złożenia zamówienia. Zamówione towary będą dostarczane poprzez przedstawiciela firmy spedycyjnej. Koszt przesyłki pokrywane są przez zamawiającego.
Koszt przesyłki za pośrednictwem kurierazależy od wagi zakupionych towarów i wynosi minimum 15 zł brutto.
W przypadku towarów wielkogabarytowych koszty transportu ustalane są indywidualnie. W przypadku dostarczenia towarów za pośrednictwem wyspecjalizowanego przewoźnika, nabywca powinien sprawdzić stan przesyłki i jej zawartość w obecności spedytora. W przypadku stwierdzenia powstania szkody transportowej zobowiązany jest wykonać akty staranności wymagane przepisami ustawy z dnia 15.11.1984 r. - Prawo przewozowe /Dz.U. z 1995 r., Nr 119, poz.575 z póź. zm./ dla zachowania odpowiedzialności przewoźnika, a w szczególności spowodować protokolarne ustalenie przez przewoźnika stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyko związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia. W przypadku towaru wysyłanego z magazynów zewnętrznych (np.lampy), z których spedycja nie odbiera paczek pobraniowych prosimy o dokonanie przedpłaty. Informację taką otrzymają Państwo na maila po złożeniu zamówienia.
VII. DOWÓD ZAKUPU/ FAKTURA
Do każdego zakupionego produktu dołączany jest dowód dostawy w formie listu przewozowego. Dowód sprzedaży (faktura VAT) wysłany będzie na adres e-mail odbiorcy. W przypadku klienta zarejestrowanego jako "firma" dodatkowo wystawiona faktura VAT będzie przesyłana Pocztą Polską na wskazany adres.
VIII. ZWROTY
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w naszym sklepie za pomocą "koszyka", bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki (nie dotyczy oferty indywidualnych). Zwrot towaru jest możliwy tylko wtedy, gdy produkt jest pełnowartościowy, czyli nosi normalne ślady użytkowania, ani nie został w żaden sposób zniszczony. O chęci zwrotu towaru należy poinformować Dział Handlowy poprzez kontakt telefoniczny lub e-mailowy. Pracownik działu udzieli informacji o adresie zwrotu towaru. Firma ELPRO gwarantuje zwrot wartości produktu. Należna kwota zostanie zwrócona przelewem na konto bankowe w formie przelewu. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru. Zwrotom nie podlegają towary wyprodukowane lub zaimportowane specjalnie na zamówienie klienta. Klient zobowiązuję się, aby zwracany przez niego towar był zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami w czasie transportu.
IX. REKLAMACJE i GWARANCJE
W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia należy niezwłocznie zgłosić pracownikom obecnym przy dostawie lub kurierowi, oraz skontaktować się z Działem Handlowym firmy ELPRO pod nr tel (42) 664-06-00 lub drogą elektroniczną na adres handel@elpro.com.pl. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta, zgodnie z pkt. II podpkt. 3 i 4 (źródła światła nie podlegają reklamacji). Dbamy o to, aby nasze towary były najwyższej jakości, ale może się zdarzyć, że po otrzymaniu towaru wykryją Państwo w nim jakieś wady techniczne. W takim przypadku należy poinformować Dział Handlowy wypełniając formularz dostępny na stronie "Zwroty i reklamacje" lub poprzez kontakt telefoniczny lub e-mailowy w celu omówienia sposobu wymiany na produkt pełnowartościowy, zamiany za zgodą Klienta na inny lub, jeśli nie będzie takiej możliwości, zwrotu pieniędzy. Jeśli z ustaleń wynika, że koszt przesyłki ponosi ELPRO, należy odesłać towar za pośrednictwem firmy Kurierskiej UPS.
X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z deklaracją, że Klient zapoznał się z regulaminem Sklepu i w pełni akceptuje jego warunki. Przeznaczenie produktów jest wyłącznie określone w ich instrukcjach obsługi i zastosowania. Firma ELPRO nie będzie w żadnym wypadku odpowiedzialna wobec jakichkolwiek osób z tytułu szkód szczególnych, pośrednich lub wtórnych poniesionych z powodu użytkowania oferowanych przez nas towarów. Odpowiedzialność za szkody wynikłe z nieprawidłowego funkcjonowania produktów użytkowanych zgodnie z ich instrukcją obsługi ogranicza się do warunków gwarancyjnych udzielonych przez producenta, dystrybutora lub importera danego towaru.
XI. PROGRAM "BEZPIECZNE ZAKUPY"
Regulamin dostępny w załączniku